Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 3

1
ISBN:0-13-810382-8
Autor(i):Guetzkow, Harold ; Kotler, Philip ; Schultz, Randall L.
Naslov:Simulation in social and administrative science : overviews and case-examples / Harold Guetzkow, Philip Kotler, Randall L. Schultz
Impresum:Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , cop. 1972
Materijalni opis:XIV, 768 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz svako poglavlje. - Kazalo
Ključne riječi:industrijska sociologija * sociologija organizacije * sociologija rada * management * menadžment
UDK:316.334.2
Signatura:SOC 316.334.2 GUE s
Inventarni broj:2431
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:2086

2
ISBN:953-246-023-3 (Mate)
Autor(i):Kotler, Philip ; Wong, Veronica ; Saunders, John ; Armstrong, Gary
Naslov:Osnove marketinga / Philip Kotler ... [et al.] ; [prevoditelji Maja Martinović ... et al.]
Izdanje:4. europsko izd.
Impresum:Zagreb : Mate ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa , 2006
Materijalni opis:XXXIV, 958 str. : ilustr., graf. prikazi u bojama ; c 27 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Gospodarska misao
Napomena:Prijevod djela: Principles of marketing. - Ostali zastupljeni autori: Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong. - Slike autora i bilješke o njima: str. XXXIII-XXXIV. - Bibliografija iza svakog poglavlja. - Predmetna kazala. - Pojmovnik: str. 905-924
Ključne riječi:marketing
APA CC:2940
Ostali autori / urednici:Martinović, Maja
Signatura:2940 2006 KOT
Inventarni broj:28/2007
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5578

3
ISBN:0-13-028329-0
Autor(i):Kotler, Philip
Naslov:Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
Izdanje:9th ed
Impresum:Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall International , cop. 2001
Materijalni opis:785 str. : ilustr. u bojama ; 26 cm + 1 CD-ROM
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz svako poglavlje
Ključne riječi:marketing
UDK:3940
APA CC:3940
Signatura:3940 2001 KOT
Inventarni broj:9171
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:761

Upit: PersonalName_swish=(Kotler Philip )

login